۲۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن محرومان در لرستان اختصاص یافت

استاندار لرستان گفت: ۲۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن محرومان استان در نظر گرفته شده که در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،سیدموسی خادمی،استاندار لرستان در حاشیه جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: اجرای قانون جهش مسکن محرومان، نیازمند فراهم سازی مقدمات مهمی مانند تامین زمین مورد نیاز برای احداث واحد‌های مسکونی است که در جلسه امروز مصوب شد بیش از ۲۰۰ هکتار زمین برای اجرای این مهم در نظر گرفته شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، موضوع شناسایی و تامین زمین برای احداث مسکن ویژه افراد نیازمند در سطح استان، عمدتا در اراضی دولتی مورد تاکید است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ۲۰۰ هکتار زمین مشخص شده بطور عمده متعلق به دستگاه‌های اجرایی استان است ادامه داد: امید می‌رود در آینده نزدیک، فرآیند ثبت نام افراد واجد شرایط در طرح جدید ساخت مسکن انجام شود و به موازات آن، طرح‌های قبلی ساخت مسکن ملی نیز با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها ادامه یابد.

خادمی گفت: دستگاه‌های اجرایی عضو در زمینه رفع مشکلات و موانع احداث مسکن محرومان باید با یکدیگر همکاری همه جانبه داشته باشند تا شرایط برای ثبت نام و احداث واحد‌ها به خوبی فراهم شود.

سال گذشته ۲ هزار واحد مسکن محرومان در لرستان احداث شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.