مدیر فنی بسیج سازندگی لرستان خبر داد؛

آغاز ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی ویژه محرومان شهرستان دلفان تا یک ماه آینده

مدیر فنی بسیج سازندگی لرستان گفت: ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی برای محرومان دلفان در برنامه است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، مدیر فنی بسیج سازندگی لرستان گفت: ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی برای محرومان دلفان در برنامه است که تا یک ماه آینده کار ساخت آن‌ها آغاز می‌شود.

سروان عباس ملک محمدی  اظهار داشت: در بحث مسکن محرومان سال گذشته ۳۲۷ واحد در استان احداث و تحویل داده شد و ۹۵ واحد دیگر در دست احداث است.

او با بیان اینکه ۹۵ واحد مذکور امسال تکمیل و تحویل داده می‌شوند افزود: ۵۰ درصد از این ۹۵ واحد بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیر فنی بسیج سازندگی استان لرستان عنوان کرد: ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی نیز برای محرومان شهرستان دلفان در برنامه است که تا یک ماه آینده کار ساخت این واحد‌های مسکونی آغاز می‌شود. با توجه به سردسیر بودن شهرستان دلفان احتمالا زمان تحویل ۳۵۰ واحد مسکونی در اوایل سال آینده انجام گیرد.

ملک محمدی با اشاره به اینکه ساخت هر واحد حدود ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد تصریح کرد: این واحد‌های مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و چندین افراد محروم که تحت پوشش نیستند، ساخته می‌شوند.

او با بیان اینکه مسکن‌های محرومان در مناطق روستایی و حاشیه شهر احداث می‌شوند، گفت: لرستان سهمیه ساخت ۲۵۰۰ واحد دارد که در سال‌های آتی احداث و تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: بسیج سازندگی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.