به مناسبت روز آتش‌نشان، مسئولان شهرستان با حضور در سازمان آتش‌نشانی مهاباد، از تلاش‌های پرسنل این سازمان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان این شهرستان، اظهار کرد: تلاش آتش‌نشانان مهابادی با وجود کمبودها، ستودنی است.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان امید شهروندان در بحران‌ها هستند، افزود: آتش‌نشانان تنها کسانی هستند در حین بروز سخت‌ترین حوادث جان خود را برای حفظ سلامت شهروندان به خطر می‌اندازند.

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان، تعداد حوادث شش ماهه سال جاری در مهاباد را ۴۰۰ حادثه اعلام کرد و گفت: تعداد حوادث در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

وی افزود: ۴۵ نیروی عملیاتی این سازمان در ۳ ایستگاه آتش‌نشانی مهاباد همواره آماده هستند، اما احداث ایستگاه دیگری با توجه به گسترش شهر و افزایش جمعیت بشدت احساس می‌شود.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر این سازمان با کمبود شدید تجهیزات انفرادی و فرسودگی ماشین‌آلات و زیرساخت‌ها روبرو است.

وی با بیان اینکه احداث ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی، زمان رسیدن به محل حادثه را بشدت کاهش می‌دهد، اضافه کرد: تجهیزات انفرادی آتش‌نشانان نیز امکان پیشروی سریع و بدون صدمه را در محل حادثه افزایش می‌دهد، لذا تجهیز و توسعه این سازمان بیشتر به نفع شهر و شهروندان است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد در ادامه اظهار کرد: اگرچه با کمبود شدید امکانات و تجهیزات روبرو هستیم، اما رضایت شهروندان را در عملیات کسب می‌کنیم و دلیل آن فدا کردن سلامت آتش‌نشانان است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.