گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتربخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارشی از جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت را در فضای مجازی منتشر کرد:

"مهار تورم و حمایت از تولید داخلی در اولویت سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی دولت

رئیس‌جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در راستای کنترل تورم، بانک مرکزی را موظف نمود سیاست‌های پولی را متناسب با مدیریت نقدینگی و کنترل تورم پیگیری کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه موظف است بودجه سال ۱۴۰۱ را با تاکید بر اصلاح ساختار و حذف هزینه‌های غیرضرور بودجه تدوین کند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه حمایت از تولید داخل در اولویت سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی دولت قرار دارد، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ریزی و سیاست‌های متناسب با این اولویت بویژه توسعه تولیدات داخلی و بی‌نیازی از واردات کالای خارجی و اعمال محدودیت و ممنوعیت برای ورود کالا‌های خارجی دارای مشابه داخلی یا کالا‌های وارداتی غیرضروری را در دستور کار خود قرار دهد.

در این جلسه سازمان برنامه و بودجه و ستاد اقتصادی دولت گزارشی از منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۰ ارائه کردند که بر اساس این گزارش ظرفیت‌های قانونی برای تامین منابع بودجه عمومی مشخص و مقرر گردید همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به انجام تکالیف مندرج در بودجه سال ۱۴۰۰ به نحوی اقدام نمایند که منابع بودجه، تامین شود و از این محل مخاطره‌ای که نتیجه آن افزایش نقدینگی باشد، ایجاد نگردد.

در این جلسه همچنین سازمان برنامه و بودجه موظف شد با اولویت‌بندی هزینه‌ها، حداکثر صرفه‌جویی در اعتبارات هزینه‌ای را به عمل آورد."

پست رئیسی

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در روز آتش نشان با انتشار تصاویری از این قشر زحمتکش این روز را به آن‌ها تبریک گفت:

" روز آتش نشان، روز ایثار است چرا که از جان گذشتن، بن مایۀ هر روزۀ زندگی آتش نشانان و فداکاری رمز تمامی عملیات‌های آنهاست. ققنوس‌هایی که خود را به دل آتش می‌زنند تا امنیت و آرامش را برای همۀ مردم به ارمغان بیاورند. امسال نیز با فداکاری شهید نوجوان علی لندی، جلوه‌های دیگری از ایثار و فداکاری مردم ایران بیش از گذشته آشکار شد. ⁣

آتش نشان‌ها در خط مقدم جان‌فشانی هستند و آگاهانه خود را برای فداکاری آماده کرده‌اند؛ مردم ما شمّه‌ای از این ایثار را در حوادثی، چون اطفاء حریق پالایشگاه آبادان در هفتم مهر ماه سال ۵۹ و یا حادثۀ دردناک پلاسکو به یاد دارند و قدر دان تمامی فرزندان رشید آتش نشان خود هستند. ⁣

یاد و خاطر شهدای سرافراز و فداکار آتش‌نشان را گرامی می‌دارم و روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را به تمامی آتش‌نشان‌های شجاع، مردم‌دوست و مهربان تبریک می‌گویم.

عکس از خانم سارا عبداللهی، خبرگزاری برنا، گزارش تصویری آتش سوزی انبار باربری در خیابان شوش تهران."

پست قالیباف

مصطفی قمری وفا، مدیرکل اخبار داخلی سیما با انتشار تصویری از دکتر پیمان جبلی، رئیس جدید سازمان صداوسیما نوشت:

" پیمان جبلی، هشتمین رئیس رسانه ملی

رهبر انقلاب در حکم انتصاب دکتر جبلی به ریاست صداوسیما بر اولویت‌های سازمان تأکید کردند:

«ارتقاء سطح آگاهی و معرفت عمومی»
«هدایت فرهنگی»
«تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»
«پراکندن امیدو نشاط»
«ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی»"

توئیت قمری وفا

مرتضی دامن پاک جمی، سفیر ایران در پرتغال توئیتی را درباره سفر هیئت پارلمانی ایران به این کشور منتشر کرد و نوشت:

" هیات پارلمانی ایران به دعوت گروه دوستی پارلمان پرتغال عصر روز دوشنبه وارد لیسبون شد.
دکتر رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ریاست این هیات را بر عهده دارد و اعضایی از کمیسیون‌های اقتصادی، فرهنگی و کشاورزی مجلس در آن حضور دارند."

توئیت دامن پاک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
حتی اگر هزار سال هم بعد از این عمر کنم، هرگز تصویر لحظه ویران شدن پلاسکو و تلاش لحظه به لحظه آتش نشانان فداکار را فراموش نخواهم کرد. شادی روح شهدای آنش نشان صلوات.
آخرین اخبار