رئیس ائتلاف الفتح عراق تأکید کرد تا زمانی که سازمان الحشدالشعبی سد محکمی در برابر صهیونیسم است، امکان ندارد روابط با رژیم صهیونیستی عادی شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الغدیر، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق تأکید کرد تا زمانی که سازمان الحشدالشعبی عراق سد محکمی در برابر صهیونیسم و نیرو‌های تکفیری است، امکان ندارد روابط با رژیم صهیونیستی عادی شود.

وی درباره وجود تلاش‌هایی به رهبری برخی طرف‌های خارجی و عوامل داخلی برای ادغام الحشدالشعبی یا انحلال آن هشدار داد.

العامری در سخنانی خطاب به طرفداران ائتلاف الفتح در نشست تبلیغاتی این ائتلاف برای انتخابات مجلس آینده گفت: حمله به الحشدالشعبی حمله به روح مقاومت در میان پیروان اهل بیت (علیهم السلام) است.

وی بر لزوم حفظ این میوه پاک که به لطف خون شهداء تحقق یافته، تأکید کردو گفت: حمله رژیم صهیونیستی به مقر‌های الحشدالشعبی عراق، تلاش برای شکستن دیوار پولادینی است که در برابر تلاش‌ها برای عادی سازی روابط با اسرائیل ایجاد شده است.

هادی العامری عموم مردم عراق را به مشارکت گسترده در انتخابات برای حفظ این وجود مبارک یعنی الحشدالشعبی دعوت کرد و گفت: فراکسیون الفتح مقاومت کرد و برای دفاع از عراق دست به سلاح شد. به احتمال زیاد فراکسیون الفتح در انتخابات آینده پیروزی قاطعی کسب خواهد کرد تا دستاورد‌ها و تلاش برای حمایت از عراق و ساختن آن ادامه یابد.

رئیس ائتلاف الفتح تاکید کرد که عراق در مسیری حرکت می‌کند که آقای منطقه شود و نقش محوری و کلیدی در روند سیاسی و اقتصادی آن داشته باشد.

شبکه المیادین دو هفته قبل از حمله هوایی به نقاطی در نوار مرزی عراق و سوریه خبر داد که به گفته پایگاه تلگرامی صابرین نیوز این حمله رژیم صهیونیستی توسط جنگنده‌های اف-۱۵ آمریکایی صورت گرفته و حداقل با ۴ موشک نوار مرزی را هدف قرار داده است که در پی این حمله دست کم دو خودروی متعلق به نیرو‌های الحشدالشعبی منهدم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار