برگزیدگان برتر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان رضوی معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  چهل و چهارمین دوره مسابقات قران کریم خراسان رضوی که از ۲۰ تا ۲۵ شهریور ماه در بخش آقایان با حضور ۳۶۴ نفر و در بخش بانوان با حضور ۱۶۸ نفر در رشته‌های حفظ کل، ۲۰، ۱۰ و ۵ جزء، قرائت، تحقیق، قرائت، ترتیل و اذان برگزار شده بود، با معرفی نفرات برتر در هر رشته به کار خود پایان داد.

بنابراین در رشته حفظ کل قرآن کریم محمد خاکپور از مشهد رتبه اول، داوود خلوصی از مشهد رتبه دوم و حسام فیوضی از تربت حیدریه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم به ترتیب سعید قره داشی، حسن حسین زاده و سیدحمیدرضا جاوید شفیعی هر سه از مشهد مقدس رتبه‌های اول تا سوم این رشته از مسابقات قرآنی را کسب کردند.

سیدمهدی سجادی، محمد کمالی رستگار و حسنعلی احمدی مقدم هرسه  از  مشهد هستند که در رشته حفظ ۱۰ جز قرآن کریم به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم، محمد تفضلی نژاد از مشهد، مصطفی سلیمان پور از  تایباد و حسن محمدزاده از مشهد به عنوان نفرات برتر این رشته معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


نفرات برتر رشته قرائت قرآن کریم نیز هادی اسفیدانی از مشهد، حمید حق طلب از مشهد و پیمان کاظمی از کاشمر هستند.

در رشته ترتیل قرآن کریم، سیدحامدحسینی از مشهد، علی ابراهیمی از سبزوار و سلمان حصاری از نیشابور به ترتیب رتبه‌های اول تاسوم این رشته از مسابقات قرآنی را کسب کردند.

حسین اسدیان از تربت حیدریه، بهروز ساعد از مشهد و محمد آزادیان از تربت حیدریه در رشته اذان به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش بانوان نیز در رشته حفظ کل قرآن کریم، رویا فضائلی و سیده سمانه محروقی هر دو از مشهد رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و مریم پور واعظیان شرقی از نیشابور رتبه سوم این رشته از مسابقات را بدست آورد.

در رشته حفظ ۲۰ جز قرآن کریم، علیه مهدوی نیا و فاطمه دروگر از مشهد و مریم محمود آبادی از نیشابور به ترتیب موفق شدند جایگاه اول تا سوم این رشته از مسابقات را از آن خود کنند.

زهره عشقی، حکیمه بالال و مهدیه ظریفیان طاهری، هر سه نفر از  مشهد نیز عنوان نفرات اول تا سوم رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم، الهه سرافرازی از  تربت جام نفر اول، مرضیه عباسی از مشهد نفر دوم و زهرا اصغری از مشهد نیز به عنوان نفر سوم این رشته از مسابقات قرآنی معرفی شدند.

فاطمه زهرا ندافی از گناباد، مرضیه میرزائی پور از مشهد و آمنه محمدی شادان از مشهد نیز به ترتیب عنوان نفرات اول تاسوم رشته قرائت تحقیق مشخص شدند.

عناوین برتر رشته قرائت ترتیل قرآن کریم به ترتیب به سیده معصومه حسینی آقا ملکی از مشهد، نسرین جوانبخت دیزاوندی از  قوچان و سمیه خاتمی نسب از نیشابور رسید.

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.