سردار اشتری با بیان اینکه مرز مهران و شلمچه آمادگی لازم برای استقبال از زائران را دارد، گفت: پیشنهاد میکنیم زوار عزیز مرز مهران و شلمچه را برای ورود و بازگشت به کشور عزیزمان انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی افتخار می‌کند که در خدمت زوار عزیز و بهترین بندگان خدا باشد

او افزود: پیش بینی می‌کنیم برای امروز جمعیت بازگشت زائران روند افزایشی داشته باشد، و ما نیز برای تسهیل در امر تردد زائران گیت‌های اضطراری مرز مهران را تا ۳ برابرافزایش دادیم

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه ۷ هزار نیروی کمکی برای ارائه خدمت به زائران در محو‌های مواصلاتی مسقر شدند، عنوان داشت: زائران عزیز هیچگونه نگرانی در بحث بازگشت به کشور نداشته باشند، چرا که همکارانم در تمام مسیر‌های منتهی به استان ایلام و خوزستان مستقر و آماده ارائه خدمت و استقبال از زوار هستند.

سردار اشتری، با اشاره به اینکه همکارانم در یگان ویژه تمهیداتی برای کمک به زائران و افراد سالخورده در نظر گرفتند، بیان کرد: مجموعه کارکنان در یگان‌های ویژه، مرزبانی، گذرنامه و سایرقسمت‌های نیروی انتظامی از هفته‌های گذشته بصورت شبانه روز در حال انجام وظیفه بودند و این خدمت رسانی تا آخرین لحظه بازگشت زوار ادامه خواهد داشت.

او در ادامه یادآور شد: با هماهنگی‌های صورت گرفته بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی بصورت مستمر زائران را از پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران به شهرستان مهران و بخشی دیگر از اتوبوس‌ها بصورت مستقیم زائران را به شهر‌های محل سکونت خود انتقال می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی هم مشتاق به زیارت کربلای معلی هستند، اعلام کرد: ثواب خدمت به زائران اباعبدالحسین (ع) کمتر زیارت نیست.

سردار اشتری، در پایان ضمن تقدیر از همکاری نیرو‌های مسلح، رسانه ملی و کلیه نهاد‌های خدمات رسان، مطرح کرد: به زائران توصیه میکنیم در حین ورود به کشور از عجله و شتاب پرهیز کنند و برای جلوگیری از حوادث جاده‌ای حتما در مکان‌هایی که از قبل پیش بینی شده است استراحت کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.