مدنی با اشاره به اینکه یکی از مباحث مهم سفر رییس‌جمهوری در سفر به ایلام بحث توجه ویژه به شهرستان هلیلان بود، گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان در اولویت افتتاح قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری امروز در دیدار با استاندار ایلام گفت: در این راستا طی بازدید امروز از هلیلان، مشکلات این شهرستان جمع‌بندی و جهت تصمیم‌گیری به دفتر رییس‌جمهوری ارائه می‌شودـ

او یادآور شد: هلیلان طی سال‌های گذشته از بخش به شهرستان تبدیل شد و باید این منطقه توسعه یابد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اظهار داشت: در بازدید از منطقه پروژه‌های اولویت‌دار بررسی و در این راستا تصمیم‌گیری می‌شود.

استاندار ایلام نیز در این دیدار بیان کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان هلیلان به ریاست استاندار در سه بخش اجتماعی، عمرانی و اقتصادی راه‌اندازی شده است و اهداف مهمی را دنبال می‌کند.

محمد نوذری افزود: کمیته عمرانی مسوولیت زیرساخت‌ها، اقتصادی پروژه‌های اقنصادی اشتغالزایی و کمیته اجتماعی نیز مربوط به بهداشت و درمان، مدرسه و مسائل مربوط به این حوزه‌هاست.

او اضافه کرد: اجرای این طرح‌ها سبب توسعه هلیلان می‌شود که باید در این راستا طی دو سال آینده مدیران با ظرفیت‌های موجود در این راستا تلاش کنندـ

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.