معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از توزیع گسترده تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی طی دو سال گذشته در این استان خبرداد.

میثم لک‌زایی معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار کرد: طی دو سال گذشته بیش از ۱۲۰ هزار دانش آموز تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، اداری، سرمایشی و گرمایشی استاندارد شامل کولر گازی، اسپلیت، میز و نیکمت، هوشمند سازی، کامپیوتر، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی، دستگاه کپی، پرینتر و ... در بین مدارس نوساز و همچنین سایر مدارس نیازمند تجهیزات توزیع شده است.

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: برای تامین این تجهیزات بیش ۲ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی همچنین از بهره برداری از ۵۶۱کلاس درس جدید استاندارد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: این تعداد کلاس درس درقالب ۱۶۹ مدرسه در سطح استان تحویل آموزش و پرورش شده است و اعتباری بیش از ۱۶۰۹ میلیارد ریال را در بر داشته است و بیش از ۱۷ هزار دانش آموز از نعمت فضا و تجهیزات استاندارد بهره‌مند شده اند.

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ادامه داد: از این تعداد، ۱۳۴ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۹۹۱ میلیارد ریال با مشارکت خیرین نیک اندیش مدرسه ساز بنا شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار