فرماندار دشت آزادگان از پایان عملیات مرمت و بازسازی جاده‌های روستا‌های الله اکبر و شاکریه در بخش مرکزی شهرستان و بهره برداری از آن‌ها خبر داد.

حمید سیلاوی، فرماندار دشت آزادگان در حاشیه مراسم افتتاح ۲ پروژه راهسازی در بخش مرکزی شهرستان که با حضور بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه، رئیس اداره راهداری و جمعی از مسئولان در روستای الله اکبر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران، توسعه راه‌ها، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های جاده‌ای در مناطق مختلف و به ویژه در مناطق محروم است.

او افزود: این ۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در ادامه تکمیل و بهسازی جاده‌های مواصلاتی شهرستان است که با پیگیری‌های صورت گرفته به اتمام رسید و آماده بهره برداری است.

ناجی حیاوی، رئیس اداره راهداری دشت آزادگان اظهار داشت: کار ترمیم و بازسازی این جاده‌ها و پل احداثی در ادامه تکمیل پروژه‌های مرمت و بازسازی جاده‌های شهرستان است که در بازسازی آن از روش‌های نوین تکنولوژی بازیافت و ۸۰۰ تن سیمان استفاده و بیش از ۷ کیلومتر جاده و ۲ پل احداث شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.