پروژه‌ی ترمیم و بهسازی جاده‌ی روستایی بنیوار-هدامه از توابع بخش مرکزی بندر ماهشهر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه ترمیم و بهسازی جاده روستایی هدامه_بنیوار گفت: این جاده به طول ۳/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت کلنگ‌زنی شد.

او با بیان اینکه عملیات بهسازی و ترمیم جاده‌ی روستایی هدامه-بنیوار مطابق قرارداد باید ظرف ۴ ماه به پایان برسد، افزود: از پروژه‌ی تکمیل جاده‌ی روستایی گرگر_گمبزون بازدید به عمل آمد.

آقاجری بیان داشت: طول این پروژه ۵ کیلومتر است که با تکمیل آن، روستای گمبزون به آزادراه خلیج فارس متصل می‌شود و یک کیلومتر از این جاده‌ی روستایی آماده‌ی آسفالت است که بنابر قول پیمانکار پروژه، آسفالت‌ریزی آن از روز شنبه آغاز می‌شود.

 نماینده ماهشهر در مجلس شورلی اسلامی تصریح کرد: هفته‌ی آینده نیز مجددا بازدیدی از این جاده خواهیم داشت تا سرعت عمل پیمانکار در تکمیل پروژه را بررسی کنیم. کار تکمیل این جاده طبق قرارداد باید تا دو ماه آینده به سرانجام برسد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کلنگ زنی ، احداث جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.