رییس تبلیغات اسلامی سقز گفت: ۳۵۰ بسته نوشت افزار و کیف میان دانش آموزان کم برخوردار این شهرستان به همت ستاد اجرایی امام (ره) و گروه‌های جهادی شهرستان سقز توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حجت الاسلام برومند رازیانی رییس تبلیغات اسلامی سقز  اظهار داشت: به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، اداره تبلیغات اسلامی، گروه‌های جهادی و کانون فرهنگی میزان ۳۵۰ بسته نوشت افزار و کیف در قالب برنامه مشق احسان، در میان دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.

رازیانی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این بسته‌ها ۱۰۰ میلیون ریال است، از بانیان و خیران این اقدام ارزشمند تقدیر کرد و گفت: کسانی که در مسیر خیرخواهی قرار می‌گیرند، مورد لطف خداوند واقع شده اند.

او با بیان اینکه ۶۳ کانون فرهنگی و تبلیغی در شهرستان سقز فعالیت می‌کنند، تلاش کانون میزان را در آستانه بازگشایی مدارس ستود.

رییس تبلیغات اسلامی سقز اضافه کرد: این بسته‌های توزیع شده در میان دانش آموزان شناسایی شده توسط گروه‌های جهادی سقز است که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبودند.

رازیانی یادآور شد: در شهرستان سقز ۱۰۰ تشکل دینی، بیش از ۳۰ خانه قرآن، ۶۰ کانون فرهنگی، تبلیغی و تعداد زیادی مبشرین دینی و فرهنگی فعالیت می‌کنند که در عرصه‌های فرهنگی و دینی ایفای نقش کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.