حاتمی گفت: تمامی آحاد جامعه باید به ترویج فرهنگ استفاده صحیح از محیط زیست توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جلسه کارگروه مدیریت پسماند بخش بولی به ریاست حاتمی بخشدار بولی و با حضور سایر اعضای کارگروه در مسجد امام خمینی گنجوان برگزار شد.

بخشدار بولی در این جلسه با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست بر ترویج فرهنگ بهره برداری صحیح از محیط زیست در جامعه تاکید کرد و گفت: جهت نهادینه ساختن این فرهنگ آموزش‌های لازم را باید از خانواده‌ها شروع کرد.

 حاتمی استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را یکی دیگر از راه‌های ترویج فرهنگ استفاده صحیح از محیط زیست عنوان کرد و افزود: تمامی آحاد جامعه باید به این موضوع مهم توجه جدی داشته باشند.

در ادامه مرادی رئیس محیط زیست شهرستان چوار ضمن تأکید بر دفن اصولی و بهداشتی پسماند‌ها گفت: دهیاران باید نسبت به مکان یابی جدید برای دفن پسماند‌های روستایی جهت تایید به اداره محیط زیست اقدام کنند.

مکان یابی دفن پسماند، دفن اصولی زباله‌های روستایی، نظارت ویژه به محل نگهداری پسماند‌های دامی در محدوده روستا، جلوگیری از انباشت فضولات حیوانی، دفن پسماند شرکت‌های مستقر در منطقه از جمله دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.