معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت راه آهن‌کشور با حضور در شلمچه از پایانه مسافربری راه آهن خرمشهر و ایستگاه نقطه صفر مرزی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سعید رسولی شامگاه امروز حاشیه بازدید از پایانه مسافربری راه آهن خرمشهر و ایستگاه نقطه صفر مرزی در جمع خبرنگاران، گفت: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از دیشب قطارهایی را به صورت رایگان برای جابه جایی زائران از مرز شلمچه تا خرمشهر و از خرمشهر تا اهواز مستقر کرده است.

او ادامه داد: برای جابجایی مسافران از خرمشهر به مقصد تهران نیز قطار فوق العاده تعیین شده که اولین حرکت آن ساعاتی پیش انجام شد و حرکت دوم این قطار تا چند ساعت دیگر انجام خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از بسیج بخش های دولتي زیر مجموعه این وزارتخانه در مرزها برای بازگشت زائران خبر داد و گفت: با دستور وزیر راه و شهر سازی، همه امکانات این وزارتخانه به جز بخش غیر دولتی برای بازگشت زائران از سفر عتبات عالیات بسیج شده است.

او افزود: نیروهای مجموعه وزارت راه امروز در تمامی مرزهایی که تردد صورت می گیرد از جمله مرز هوایی بسیج شده و امکانات را برای سهولت تردد زوار ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کردند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.