سردار صالحی با توجه به بسته بودن مرز شلمچه از مردم خواست تا به این مرز مراجعه نکنند.

سردار صالحی، فرمانده انتظامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: امکان هیچ ترددی در مرز شلمچه وجود ندارد و مراسم اربعین در ایران و عراق تمام شده است بنابراین هموطنان  به مرز مراجعه نکنند.

او افزود: هموطنان فریب افراد سودجویی که به بهانه باز بودن مرز، اقدام به جابه‌جایی بیهوده زائران می کنند را نخورند و بدانند مرز شلمچه بسته است.

سردار صالحی با اشاره به نشست قرارگاه امام علی نیروی انتظامی که برای پذیرش زائران حسینی درخرمشهر برگزار شد بیان کرد: تصمیمات لازم برای رفاه حال زائران حسینی که در مرحله برگشت قرار دارند، گرفته شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی عنوان کرد: اتوبوس ها و ظرفیت ریلی مناسبی برای پذیرش زوار و رساندن آنها به شهرهای مقصد شان مستقر شده اند.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد و بازگشت زائران اربعین در مرزهای چذابه و شلمچه به خوبی در حال انجام است وپلیس استان خوزستان تا بازگشت آخرین نفر از زوار، به آن ها خدمت رسانی خواهد کرد.

سردار صالحی افزود: با توجه به اينكه زائران اربعين حسيني با پياده روي زياد، خسته شده اند توصيه مي كرد در موقع خستگي و خواب آلودگي از رانندگي بپرهیزند و با رعایت قوانين راهنمايي و رانندگي حوادث تلخی به وجود نیاید.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.