رئیس اداره پست مهاباد گفت: طی نیمه نخست امسال بیش از ۲۳۶ هزار مرسوله پستی در این شهرستان جابجا شد که نسبت به پارسال افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

کامران اسماعیلی رئیس اداره پست مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: همزمان با نیمه نخست امسال ۲۳۶ هزار و ۱۴۹ مرسوله پستی شامل پست پیشتار، عادی، سفارشی و پست ویژه در این شهرستان دریافت و ارسال شده است.

وی افزود: از مجموع کل مرسولات ۲۱۵ هزار و ۹۵۸ مرسوله به صورت پیشتار، ۱۶ هزار و ۳۰۷ مرسوله به صورت سفارشی، سه هزار و ۶۶۸ مرسوله به صورت ویژه و ۶۶۸ مرسوله نیز به صورت عادی در این شهرستان دریافت و ارسال شده است.

اسماعیلی ادامه داد: نیمه نخست امسال به علت شرایط کرونا و افزایش خرید‌های اینترنتی، میزان مرسولات پستی در مهاباد ۲ برابر افزایش یافت بطوری که و روزانه بیش از ۵۰۰ بسته در قالب ۲ کامیون جابجا و ارسال شد.

رئیس اداره پست مهاباد گفت: امسال ۶۱۱ مرسوله پستی نیز بین مهاباد و خارج از کشور مبادله شده که از این تعداد ۲۵۸ مرسوله پستی وارد و ۳۵۳ مرسوله خارج شده است.

وی بیان کرد: بیشترین تبادل پستی مهاباد با کشور‌های خارجی به ترتیب با کشور‌های سوئد، انگلیس و کانادا انجام شده است.

اسماعیلی همچنین اضافه کرد: طی ۶ ماهه گذشته ۲ هزار و ۳۱۵ فقره محموله نمونه‌های غربالگری بهداشت و درمان نیز جمع آوری و در سطح شهرستان توزیع شده است.

اداره پست مهاباد با ۱۴ دفتر خدمات ارتباطی مشترک شهری، ۲۶ دفتر آی سی تی، پنج دفتر نمایندگی روستایی و یک اداره پست مرکزی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۲۱:۵۷ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
ایشون دارن دروغ میگن..کلی بسته مونده و دفاتر پستی جرات ارسال بسته های پستی ندارن..فقط دارن گیر الکی میدن..مگه رهبر معظم انقلاب نگفتن باید از کسب و کارها دفاع بشه..این چه وضعیه واقعا