رئیس اداره پست شهرستان مهاباد گفت: جابجایی مرسولات پستی در شهرستان مهاباد ۶۰ درصد افزایش یافت.

حمید سیفی رئیس اداره پست شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال ۱۰۷ هزار و ۵۸۸ مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان جابجا شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او افزود: از این تعداد ۹۶ هزار و ۳۵۶ مرسوله به صورت پیشتاز، ۹ هزار و ۸۹ مورد سفارشی، دو هزار و پنج مرسوله ویژه و ۱۳۸ مرسوله هم با پست عادی قبول و ارسال شده است.

سیفی گفت: ترافیک جابجایی مرسولات و افزایش خرید‌های اینترنتی شهروندان در پی شیوع ویروس کرونا از عوامل افزایش مرسولات پستی در این شهرستان است.

او با بیان اینکه در سه ماهه سال گذشته بیش از۶۳ هزار مرسوله پستی در مهاباد جابجا شده بود، تصریح کرد: امسال همچنین ۳۱۶ مرسوله پستی بین مهاباد و خارج از کشور تبادل شده که از این تعداد ۱۲۸ مرسوله پستی وارد و ۱۸۸ مرسوله خارج شده است.

رئیس اداره پست شهرستان مهاباد اضافه کرد: بیشترین تبادل پستی مهاباد با کشور‌های خارجی به ترتیب با کشور‌های آلمان، سوئد، نروژ و کانادا انجام شده است.

سال گذشته ۳۱۲ هزار و ۱۸ مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان جابجا و تحویل مشتریان شد که در مقایسه با سال پیش از آن افزایش دو برابری را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.