افزایش اطلاعات پزشکی در زمینه های مختلف به افراد کمک می کند تا با آگاهی بیشتر نسبت به درمان بیماری ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار نبض بازارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، زمانی که می‌خواهید به یک دکتر مراجعه کنید، در صورت شناخت دکتر موردنظر و کیفیت کاری که از قبل از او سراغ دارید، راه پیچیده‌ای پیش پایتان وجود ندارد. شما عملاً به دنبال بهترین دکترهای ایران نیستید؛ بلکه بهترین دکتر موردنظرتان را از قبل می‌شناسید و تنها کافی است به او مراجعه کنید. اما آیا اوضاع همیشه به همین راحتی و سرراستی است؟ راستش را بخواهید نه. شما همیشه به طور دقیق نمی‌دانید که به چه دکتری و با چه مشخصاتی نیاز دارید. اینجا است که پیداکردن دکتر به یک چالش تبدیل می‌شود. این چالش در شرایطی که علائم بیماری را داشته باشیدف استرس بیشتری به شما می دهد که برای هر بیماری این استرس می تواند مشکل را بدتر کند. در ادامه مطلب به این مشکل و معرفی روش های سریع تر برای پیدا کردن دکتر می پردازیم.

چگونه بهترین دکترهای ایران را در هر تخصصی پیدا کنیم؟

دکتر خوب در هر شهری دردسترس نیست

چه بخواهیم چه نخواهیم، دکترهای ایران به‌ صورت یکسانی در سطح کشور توزیع نشده‌اند. به نظر می‌رسد تعداد دکترها و میزان تجربه‌شان در شهرهای بزرگ‌تر و مراکز استان‌ها بیشتر از سایر نقاط است. همین موضوع باعث می‌شود که از یک‌ طرف نتوانیم به بهترین دکترهای کشور دسترسی یکسانی داشته باشیم و از طرف دیگر، درباره میزان تجربه و کیفیت کارشان اطلاعات کاملی نداشته باشیم. اینجا است که نیاز داریم که از دکترِتو برای پیداکردن بهترین دکترهای ایران استفاده کنیم. دکترِتو درست مثل یک دوست همه چیز بلد برای شما عمل می‌کند و آدرس و شماره تماس دکترهای سراسر ایران را در اختیارتان می‌گذارد. حالا می‌توانید به‌صورت مستقیم با دکترها ارتباط بگیرید یا از روش ساده‌ای که دکترِتو در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید و از نوبت ‌دهی اینترنتی استفاده کنید.

در دکترِتو دستتان در انتخاب دکتر مورد نظرتان کاملاً باز است. تعداد زیادی دکتر از هر تخصص و از هر شهر، پیشروی شما قرار می‌گیرند و می‌توانید با خیال راحت، یکی از همین دکترها را برای معالجه و درمان انتخاب کنید. این کار با یک‌ روند ساده و سریع انجام می‌شود و امکان نوبت اینترنتی از دکترهای ایران از طریق یک مرجع معتبر دکترِتو برایتان فراهم می‌شود.

استفاده از نظرات دیگران و اعتماد به رأی آنها

همان‌طور که بالاتر به آن اشاره کردیم، بدون شناخت نمی‌توان دکتر خوبی را پیدا کرد. برای انتخاب کردن یک دکتر خوب ابتدا باید از مریض‌های قبلی آن دکتر سؤال کنید و سوابق پزشکی‌اش را مطالعه کنید. دکترهایی که از طرف دوستان و آشنایان به ما پیشنهاد داده می‌شوند، چنین ویژگی‌هایی را دارند و ما می‌توانیم تا حد زیادی بر مبنای اعتماد به حرف دوستانمان، با خیال راحت به این دکترها مراجعه کنیم.

اما زمانی که بخواهید از یک شهر برای شهر دیگری دکتر بگیرید یا در منطقه مورد نظرتان دوست و آشنایی نداشته باشید که تجربه مراجعه به آن متخصص را داشته است، کار کمی سخت می‌شود. البته این سختی بازهم مربوط به زمانی است که به یک سایت اینترنتی مثل دکترِتو دسترسی نداشته باشید. با دکترِتو می‌توانید با استفاده از یک روش ساده، بهترین دکترهای سراسر ایران را انتخاب کنید. چاره‌ی کار این است که نظر بیماران قبلی هر دکتر را درباره‌ی وی مطالعه کنید تا شناختی نسبی درباره آن دکتر و سوابق پزشکی او به دست آورید.

زمانی که تعداد نظرات درباره یک دکتر کم است، کمتر می‌توان به او اعتماد کرد. اما زمانی که تعداد زیادی از افراد (ترجیحاً بیشتر از ۱۰۰ نفر) به صورت میانگین امتیاز ۴.۶ از ۵ را به یک دکتر داده‌اند، طبعاً آن دکتر باید دکتر خوب و حاذقی باشد. این همه انسان نمی‌ توانند اشتباه به یک نفر امتیاز داده باشند. می‌توانند؟

چگونه بهترین دکترهای ایران را در هر تخصصی پیدا کنیم؟

مشاوره تلفنی: راهی برای کم کردن محدودیت‌های جغرافیایی

اگر دکترتان را بشناسید، حتی حاضر می‌شوید برای پیدا کردنش تا بالای کوه قاف هم بروید؛ یعنی حاضرید خودتان را به‌ سختی بیندازید تا تنها بتوانید از یک دکتر خوب نوبت بگیرید. اما تعداد دکترهای خوبی که هر فرد می‌شناسد، چندان زیاد نیست. حتی با پرس و جو هم نمی‌توان به تعداد زیادی از دکترهای خوب دست پیدا کرد. همین می‌شود که باز دوباره به مشکل نشناختن و آگاهی نداشتن از دکترهای خبره می‌رسیم.

شما در چنین مواقعی چه‌کار می‌کنید؟ به آن ندای درونی که شما را دائماً به پیداکردن بهترین دکترها تشویق می‌کند چطور پاسخ می‌دهید؟ آیا حاضرید ندیده و نشناخته شال و کلاه کنید و برای ویزیت شدن توسط یک دکتر ناشناس کیلومترها راه طی کنید؟ طبیعی است که در چنین مواقعی کمی محتاط شوید و بااحتیاط بیشتری قدم بردارید.

اما دکترِتو یک سرویس جذاب دیگر هم طراحی کرده است که دقیقاً به درد چنین مواقعی می‌خورد. با سرویس مشاوره تلفنی نیازی به حضور فیزیکی در دفتر پزشک وجود ندارد. شما می‌توانید با روش‌ هایی که بالاتر به آنها اشاره کردیم پزشک مورد نظرتان را پیدا کنید و به‌جای گرفتن نوبت حضوری، از این پزشک مشاوره تلفنی بگیرید. مشاوره تلفنی در بسیاری از بیماری‌ها دقیقاً مشابه ویزیت حضوری و با همان کیفیت عمل می‌کند. این سرویس به شما امکان می‌دهد تا از مراجعه‌های غیرضروری به مطب دکترها جلوگیری کنید و تنها زمانی به مطب دکتر بروید که مطمئن هستید به معاینه حضوری نیاز دارید.

چگونه بهترین دکترهای ایران را در هر تخصصی پیدا کنیم؟

به دنیای مدرن قدم بگذارید

پزشکی یکی از آن حوزه‌هایی است که به دلیل حساسیت زیادش، خیلی دیرتر از سایر حوزه‌ها به سمت الکترونیکی شدن حرکت کرده است. ما در دکترِتو سعی کرده‌ایم از جنبه‌های مختلف به این موضوع نگاه کنیم و سرویسی را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم که امکان انتخاب بهترین دکترها را برای آنها فراهم کند. قصد ما هرگز این نیست که رابطه بین بیمار و پزشک را قطع کنیم و خودمان در این میانه قرار بگیریم. بلکه هدف ما تنها تسهیل ارتباط بین بیمار و پزشک است. ما سعی می‌کنیم به شما و پزشکان این امکان را بدهیم که به روش‌های مختلف با هم در تماس باشید و با محدودیت‌های قدیم خداحافظی کنید.

افزایش اطلاعات پزشکی در زمینه های مختلف به افراد کمک می کند تا با آگاهی بیشتر نسبت به درمان بیماری ها اقدام کنند. اطلاعات ضروری راجب انواع بیماری ها، علائم، روش های درمان، دارو ها و تمامی اطلاعات پزکی مورد نیاز برای افراد را در مجله تخصصی پزشکی به آدرس  https://doctoreto.com/blog قرار داده ایم تا آگاهی خود را در زمینه سلامت و بیماری ها بالا ببرید.

دنیایی که ما برای سلامت در ایران تصویر کرده‌ایم، دنیایی بالنده و بدون محدودیت است.

دکترِتو مراقب سلامت شما است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار