سردار القاصی‌مهر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پذیرش زائران از مرز زمینی مهران دیده شده است، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۲ هزار اتوبوس برای انتقال زائران به شهر‌های مبداء آماده ارائه خدمات هستند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ، گفت: زائران گرامی زمان ورود به کشور عزیزمان صبر و تحمل داشته تا ضوابط برگشت آن‌ها به صورت قانونی انجام شود.

او افزود: با هماهنگی انجام شده ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس آماده انتقال و بازگشت زائران از پایانه مرزی مهران به سمت شهر‌های محل سکونت هستند.

او با تاکید بر اینکه برای بازگشت زوار باید دقت لازم شود تا با انضباط بخشی و کمک به این عزیزان از تراکم و تجمع پیشگیری شود، اظهار کرد: ان شاءالله زوار گرامی با رعایت قوانین و مقررات و تدابیر در نظر گرفته شده از سوی مسئولان در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.

او با بیان اینکه تخلفات حادثه ساز مشمول مرور زمان نمی‌شود یعنی در هر لحظه پلیس می‌تواند خودروی راننده متخلف را متوقف کند، گفت: تیم‌های محسوس و نامحسوس و دوربین‌های کنترلی محور‌های مواصلاتی فعال شده تا چنانچه خودرویی مرتکب تخلف شود در اولین پاسگاه به تخلف آن رسیدگی شود.

او در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم شهرستان مهران و مشارکت مسئولان، اظهار کرد: در حوزه پیشگیری از جرائم ، واحد‌های تخصصی لازم و کافی پیش‌بینی و تمام رده‌های پلیسی کاملاً مشخص شده و هیچ‌گونه نگرانی برای تأمین امنیت زائران مرز مهران وجود ندارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.