تیم سایپا تهران با سود بردن از مونا خواجه کلایی بابلسری و سودابه باقرپور بابلی در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های بانوان آسیا شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سایپا تهران که فصل گذشته قهرمانی را در لیگ برتر والیبال  بانوان ایران کسب کرده، یکشنبه چهارم مهرماه برای شرکت در رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های بانوان آسیا به تایلند اعزام شد.

مونا خواجه کلایی در پست آبشار زن قدرتی و دریافت کننده و سودابه باقرپور در پست آبشار زن سرعتی و دفاع میانی از مهره‌های موثر و تاثیرگذار سایپا در این مسابقات هستند.

مسابقات والیبال جام باشگاه بانوان آسیا از روز جمعه نهم مهرماه در تایلند آغاز می‌شود و سایپای تهران نماینده کشورمان در گروه الف این رقابت‌ها با نمایندگان تایلند، قزاقستان و فیلیپین هم گروه است.

در دیگر گروه این مسابقات تیم‌های تایلند و قزاقستان و فیلیپین حضور دارند.

نماینده کشورمان به ترتیب در عصر روز‌های نهم، دهم و یازدهم مهرماه با تیم‌های تایلند، قزاقستان و فیلیپین روبرو خواهد شد.

در غیاب تیم‌های کره جنوبی، ژاپن، چین و استرالیا، کشور‌های تایلند، قزاقستان و فیلیپین هر کدام با دو نماینده مسابقات والیبال جام باشگاه بانوان آسیا، شرکت می‌کنند.

خودروسازان تهرانی با مربیگری مریم السادات هاشمی و ملی پوشان و بازیکنان باتجربه ای، چون مونا خواجه کلایی و سودابه باقرپور و شبنم علیخانی، مهسا کدخدا، مهسا صابری، پوران زارع، فرزانه زارعی، غزاله نجاتی، مونا آشفته، نگار کیانی و زهرا بخشی، می‌خواهند، طلسم سال‌ها عدم نتیجه گیری و حضور در جمع برترین‌های آسیا را بشکنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.