نمایندگان مازندران در هفته هفتم لیگ برتر والیبال ساحلی باشگاه‌های کشور به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،۳ تیم مازندرانی موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر و هورسان رامسر در هفته هفتم لیگ برتر والیبال ساحلی باشگاه‌های کشور به پیروزی دست یافتند و سروقامتان بابل و توپکا بابلسر شکست خوردند.

 تیم سروقامتان بابل در نخستین بازی هفته هفتم لیگ برتر ساحلی کشور، با ترکیب عباس مظفری و میثم شکری مقابل مقاومت گلساپوش یزد، شکست خورد.

تیم سروقامتان نیز که قبل از این مسابقه در جایگاه نهم جدول قرار داشت، با پذیرش این شکست دارای ۵ برد و ۲۲ امتیاز شد.

تیم صدرنشین موج سواران ساحل نوشهردر دومین مسابقه روز نخست هفته هفتم لیگ برتر ساحلی کشور،  با بهمن سالمی و آرش وکیلی، پس از تساوی ۱-۱ در مصاف با شهداب یزد در گلدن ست ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسید تا همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها باقی بماند.

تیم ساوانا بهشهر هم شانزدهمین برد خود را با اقتدار و با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم رعد پدافند تهران را به دست آورد تا همچنان مدعی قهرمانی باشد.

علیرضا آقاجانی و ابوالحسن خاکی‌زاده بازیکنان تیم خوب ساوانا بهشهر هستند.

ساوانا همانند موج سواران ۱۶ برد و ۳۳ امتیاز دارد و با اختلاف بسیار ناچیزی در معدل ست‌ها در رتبه دوم جدول قرار دارد.

تیم هورسان رامسر هم برابر پیکان بندر دیر هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی کشور به برتری رسید.

هورسان با عباس پورعسگری و سینا شوکتی در چهارمین مسابقه روز نخست هفته هفتم لیگ برتر ساحلی با نتیجه ۲ بر ۱ پیکان بندر دیر را با ترکیب رحمان رئوفی و حامد میزراعلی در ست طلایی از پیش رو برداشت.

تیم توپکا بابلسر در آخرین مسابقه روز نخست هفته هفتم لیگ برتر والیبال ساحلی به مصاف منطقه آزاد چابهار رفت و با پذیرش شکست مقابل این تیم، روز نخست را با ناکامی به پایان رساند.

سالار قلی‌پسندی و علی قلی‌پسندی به دلیل نقص فنی خودرو به مسابقه صبح خود نرسیدند و با باخت فنی روبرو شدند.

هفته هفتم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دیروز  به میزبانی هیات والیبال استان تهران در مجموعه ورزشی پیکان تهران آغاز شد و به مدت ۳ روز ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.