پیام تسلیت مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی به مناسبت درگذشت آیت الله حسن زاده آملی

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در پیامی درگذشت عالم ربانی آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نصر پور مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در پیامی درگذشت عالم ربانی آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ذوالفنون حضرت آیت الله حسن حسن زاده آملی (رحمت الله علیه)، از علمای ربانی، روحانی و دانشمند برجسته، فیلسوف و مجاهد کم نظیر، متفکر، نخبه واندیشمند صاحب نظر در حوزه دین، مذهب و علوم، ضایعه غیر قابل جبران برای جهان اسلام و حوزه‌های علمیه واندیشمندان بوده و موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

این مجتهد و حکیم فرزانه و عارف روشن ضمیر، در طول حیات پرخیر و برکت خود از محضر اساتید و علمای بزرگ حوزه بهره برده و ضمن کسب کمالات معنوی و دینی و علمی،همواره در راه ترویج و گسترش دین و معارف اسلامی و شیعی گام‌های ارزنده و ماندگاری برداشته و به عنوان اسوه اخلاق و نمونه برجسته فقیه، دانشمند و متفکر ولایی دارای خدمات وآثار ارزشمند و ماندگاری می‌باشند.

ایشان در طول عمر پربرکت خود همواره یار و همراه انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بوده اند.

ضایعه اندوه بار رحلت حضرت آیت الله علامه حسن حسن زاده آملی (رضوان الله علیه) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حضور حضرات مراجع عظام و علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و رهروان و دوست داران ایشان و همچنین بیت مکرم حضرت آیت الله حسن حسن زاده آملی (رحمة علیه) تسلیت عرض نموده و برای آن عالم مهذب خوشنام و وارسته و فقیه ربانی و فخر جهان اسلام و تشییع، رحمت و مغفرت و علّو درجات الهی مسئلت می‌نمایم.

محسن نصرپور

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی

مشهد مقدس، ۵ مهر ۱۴۰۰

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.