مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از ارائه یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به متقاضیان کرمانشاهی در نیمه اول امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : در ۶ ماهه نخست امسال ۷۰۰ هزار نفر ساعت آموزش در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان و یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفرساعت آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی به متقاضیان ارائه شده است.

او گفت : بخش دولتی در این مدت با اجرای ۸۳۰ دوره آموزش مهارتی در ۱۸ مرکز ثابت شهری بیشترین میزان آموزش‌ها در استان را به خود اختصاص داده است.

محمدی با بیان اینکه در پادگان‌ها ۱۲۸ هزار نفرساعت، زندان‌ها ۷۳ هزار نفر ساعت و روستا‌های استان ۷۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی ارائه شده، افزود: در تلاشیم تا با ارائه مهارت‌های رایگان بتوانیم روستاییان و سربازان وظیفه را صاحب شغل کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به در نظر گرفتن دوره‌های مهارت آموزی در رشته‌های مختلف برای متقاضیان آقا و خانم افزود: متقاضیان بر اساس علاقه مندی با حضور در این دوره‌ها مدرک لازم را کسب می‌کنند و می‌توانند حرفه و شغل داشته باشند.

محمدی گفت: این آموزش‌ها در مراکز دولتی بصورت کاملا رایگان و در آموزشگاه‌های آزاد بر اساس شهریه مصوب سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.