نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار آینده اصفهان باید جوان و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری گام دوم انقلابی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب استاندار اصفهان گفت: در کشور اصفهان‌ستیزی وجود دارد و اتحاد همدلی در استان وجود ندارد، استان همسایه‌مان را می‌بینیم که با تعداد نماینده کمتر موفق‌تر هستند؛ چون مسئولان استان با هم هماهنگ هستند و با هم جلو می‌روند، اما در استان اصفهان بار‌ها نمایندگان عدم همکاری استاندار را در بسیاری از موضوعات داشته‌اند.

محمودی بیان کرد: استاندار اصفهان باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری گام دوم انقلابی و توان و کارایی و انگیزه کار کردن داشته باشد و اهل تعامل و فکر باشد و از ظرفیت‌های کشوری و استانی استفاده کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه استاندار نباید پشت میزنشین باشد، اضافه کرد: از استاندار جدید اصفهان انتظار داریم تمام استان را به یک چشم نگاه کند و نگاهش فقط شهر اصفهان نباشد، بلکه دید کامل و جامع نسبت به همه شهرستان‌ها داشته باشد.

استاندار باید قدرت چانه‌زنی در وزارتخانه‌ها را داشته باشد

محمودی با بیان اینکه استاندار باید جوان باشد تا بتواند مسائل استان را پیگیری و همراه با نمایندگان و امام جمعه در وزارتخانه‌ها دادخواهی کند، افزود: اگر استاندار با مسئولان تعامل نداشته باشد، استان به جای پیشرفت، پس‌رفت می‌کند و عقب می‌ماند، نمایندگان استان‌های همجوارمان می‌گویند تلاش مان این است که از اصفهان جلو بزنیم، اما اصفهان حتی توان حفظ وضعیت موجود را ندارد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار باید وقت بگذارد و در شهرستان‌ها بیاید، خاطرنشان کرد: انتظار داریم هر چند ماه یک بار وزیری به استان اصفهان بیاید و هر ماه معاونان وزیر به استان و شهرستان‌ها سرکشی کنند و استاندار وقت بگذارد و در وزارتخانه‌ها قدرت چانه‌زنی داشته باشد، در این ۶ سال استانداری با چنین مشخصاتی در اصفهان نداشته‌ایم.

منبع:فارس

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۰۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
چقدر به حرفت گوش دادن دقیقا اونی که نباید میشد شد ...
وای بر اصفهان
رزومه ضعیف و کاری نبودن استاندار فاجعه به بار میاره