مراسم رونمایی از ۲۴ عنوان کتاب دفاع مقدس به همراه تجلیل از نویسندگان و فعالان فرهنگی حوزه دفاع مقدس بوشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از ۲۴ عنوان کتاب دفاع مقدس به همراه تجلیل از نویسندگان و فعالان فرهنگی حوزه دفاع مقدس استان بوشهر در تالار کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

 سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در این مراسم گفت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان در بسیاری از عملیات‌ها با دست خالی دشمن بعثی را شکست دادند.

عباس نعمتی با اشاره به عملیات والفجر مقدماتی و والفجر یک به بیان مظلومیت این رزمندگان پرداخت و افزود: بسیاری از رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در قالب ادبیات و هنر قابل بیان است و نویسندگان با قلم و هنرمندان با زبان هنر به بهترین نحو می‌توانند ایثارگری‌های رزمندگان را به نسل جدید انتقال دهند.

دبیر برنامه‌ریزی و شورای علمی دانشنامه دفاع مقدس استان بوشهر نیز گفت: دفاع مقدس یک کالبد و یک جان دارد. کالبد دفاع مقدس شاید کهنه شود؛ اما روح و جان دفاع مقدس کهنه شدنی نیست.


بیشتر بخوانید


محمدکاظم اتابک با اشاره به اینکه بعد از دفاع مقدس تازه رسالت نویسندگان آغاز شده است، افزود: رسالت اصلی نویسندگان در بحث نوشتن مطالب تمدن سازی است. زمانی یک جامعه اسلامی تمدن ساز خواهد شد که از ارزش‌های دفاع مقدس الگو بگیرد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: دفاع مقدس ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.