مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام بازگشت زائرین اربعین حسینی (ع) ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان با توان حداکثری آماده خدمت‌رسانی به زائرین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جهت پشتیبانی از مرز مهران و انتخاب استان کرمانشاه به عنوان نقطه عزیمت به استان‌ها دیگر در ایام بازگشت زائران اربعین، ناوگان حمل و نقل مسافری استان با توان حداکثری آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

او گفت : با هماهنگی‌های صورت گرفته با انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و برنامه ریزی‌های انجام شده قبلی هیچ مشکلی در جابجایی زائرین اربعین حسینی نداریم و تمامی مراجعین به پایانه مسافربری استان می‌توانند در اثر وقت به استان‌های خود انتقال داده شوند.

کرمی افزود: تیم‌ها گشت و کنترل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه نسبت به نظارت مضاعف و کنترل اتوبوس‌های اعزامی و ایمن بودن آن‌ها درکنار صنوف و تشکل‌ها در راستای اجرای مطلوب طرح جابجایی زائرین اربعین حضور مستمر خواهند داشت.

او افزود: هماهنگی‌های لازم و آماده سازی محیط در پایانه مرزی خسروی انجام شده است که در صورت نیاز و اعلام ستاد اربعین این پایانه مرزی آماده خدمات رسانی به زائرین اربعین باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.