فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو با ۱۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ  ابراهیم کوچکزائی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان "چابهار" موضوع شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان چابهار در ساعات پایانی شب، هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را که در حال سرقت باتری یک دستگاه کامیون بود، مشاهده و به او دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: متهم ۳۳ ساله با مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ کوچکزائی با اشاره به کشف ۷ عدد باتری مسروقه خودرو در بازرسی از مخفیگاه سارق خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه بزه انتسابی بود، ولی با مشاهده مستندات پلیس به ۱۶ فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان اقرار کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به ابزار‌های ایمنی از جمله قفل پدال، فرمان و دزدگیر تجهیز کرده و هنگام ترک خودرو از بسته شدن درب آن اطمینان حاصل نمایند و هرگز اموال با ارزش خود را داخل خودرو قرار ندهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار