شاعر و ادیب سرشناس مراغه‌ای و مدیر حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری مراغه گفت: حمایت از برخی کتاب‌ها و نویسندگان در برخی حوزه‌ها ضروری است که یکی از این حوزه‌ها مربوط به دفاع مقدس و آرمان‌های مقدس شهدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ودود دوستی شاعر و ادیب سرشناس مراغه‌ای و مدیر حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری مراغه گفت:نوشتن زندگینامه یکی از سخت‌ترین حوزه‌های نویسندگی است که در این میان نوشتن زندگینامه و خاطرات رزمندگان و شهدا نیازمند کاری گروهی و دسته جمعی است.

اوافزود:پس از گردآوری مجموعه کتاب از سوی گروه کار تایپ، صفحه آرایی و چاپ و مواردی دیگی هر کدام توسط شخص متخصص آغاز می‌شود و پس از پرداخت هزینه کتاب مورد نظر به چاپ می‌رسد.

او ادامه داد: در کتاب‌های چاپ شده از سوی «سیدمحمدرضا موسوی نژاد» ریالی از سوی ارگان و یا شخصی کمک نشده است.

شاعر و ادیب سرشناس مراغه‌ای و مدیر حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری مراغه بیان کرد: برای جمع آوری این آثار نویسنده کتاب به شهر‌های مختلف ایران سفر کرده و با خانواده‌های آنان ملاقات داشته است و تمامی این اتفاقات با هزینه شخصی بوده است.

ودود دوستی گفت: باید قدردان این چنین نویسندگانی باشیم که برای شناساندن زندگانی شهدا و رزمندگان معاصر حتی بدون داشتن کوچک‌ترین منبعی با تلاش و پشتکار و همراهی دوستان و خانواده‌های شهدا و رزمندگان این پنج مجموعه نفیس را گردآوری کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.