کتاب‌های «عمری که مرا داده شد بر زمین چنین گذشت»، «اسطوره‌های تاریخی جلد ۱ و ۲» و «یاد‌های نیک جلد ۱ و ۲» نوشته رزمنده هشت سال دفاع مقدس و بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان مراغه «سیدمحمدرضا موسوی نژاد» با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،احمد دادرس فیاضی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه یکشنبه شب در آیین رونمایی از آثار «سیدمحمدرضا موسوی نژاد»  گفت:اهمیت ادبیات دفاع مقدس و توجه به عرصه ادبیات پایداری بسیاز ضروری است و از این رو هنرمندان و نویسندگان را برای فعالیت در این حوزه باید دعوت کنیم.

اوافزود: با هیچ ابزاری به غیر از ابزار فرهنگی و هنری نمی‌توان عظمت و شکوه و زیبایی‌هایی که در دوران هشت سال دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است را بیان کرد و باید در این زمینه همچنان شاهد آثار پرمحتوای فرهنگی و هنری باشیم و این راه از سوی هنرمندان ادامه دار باشد.

او تاکید کرد: در این زمینه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیاری داریم و در بیشتر حوزه‌های دفاع مقدس فضا برای کار کردن بسیار است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه با اشاره به کتاب‌های به چاپ رسیده در حوزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا نخبگان جامعه ایران اسلامی بودند که محققان داخلی و خارجی به آن بار‌ها و بار‌ها اعتراف کردند چرا که آن عزیزان برای دفاع از دین و ایران اسلامی جنگیدند و امروز ضروری است هنرمندان و فرهیختگان حوزه فرهنگ در این حوزه بنویسند و شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را معرفی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.