فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت:دفاع مقدس الگویی برای مردم و مسئولان به شمار می‌رود و به یک بازه زمانی خاص اختصاص ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ مالک ناجی فرمانده سپاه ناحیه هشترود روز شنبه در جمع بسیجیان منطقه هشترود گفت:ایمان و عقیده نیرو‌های نظامی و مردم کشورمان موجب شد تا در دوران دفاع مقدس جنگ اداره شود و اگر همان روحیه در عصر کنونی هم باشد، می‌توان به مشکلات غلبه کرد.

او نظام و انقلاب اسلامی را مدیون حضور ملت در صحنه‌های مختلف دانست و افزود:امروز با همان فرهنگ دوران دفاع مقدس باید با تمام وجود برای رفع مشکلات این ملت بزرگ تلاش کنیم.

او اضافه کرد: جنگ تحمیلی نیز به نوعی تقابل کل دنیا با جمهوری اسلامی ایران بود، اما به پشتوانه رهبری مقتدر و حضور جهادگونه ملت توانستیم پیروزی شویم.

فرمانده سپاه هشترود تصریح کرد: تفکر دل‌سپردگی به غرب و خودباختگی و خالی کردن میدان در هرجایی از کشور مشاهده شده، باعث شکست شده است، اما هرجا که با روحیه جهادگونه وارد میدان شده‌ایم، به پیروزی و موفقیت دست یافته‌ایم.

سرهنگ ناجی ادامه داد: در عصر کنونی مدافعان حرم نشان داده‌اند که همان روحیه استقامت ایام دفاع مقدس در بین ملت ایران بیدار است و این روحیه را باید در میان اقشار مختلف مردم زنده کنیم.

اواز بسیجیان هشترود خواست تا برای تقویت روحیه ایثار و استقامت در سطح جامعه بیش از پیش تلاش کنند و همواره در مسیر رفع مشکلات مردم گام بردارند.

 هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری و تقویت روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است؛ فرهنگی که همواره دشمنان را در صحنه‌های مختلف ناکام گذاشته و بهت و حیرت آنان را در پی داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.