رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان بعد از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سردار معروفی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  عصر امروز رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان (شورای نگهبان) با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

رضایی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان و همراهان وی در این دیدار، با گرامیداشت و بزرگداشت یاد و نام و خاطره همه رزمندگان و شهداء به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی وهمچنین تشکر از همکاری‌های، بر لزوم توسعه و تعمیق همکاری‌ها و هم افزایی‌های تاکید و اظهار امیدواری نمود این همکاری‌ها توسعه یابد.

سردار معروفی ضمن تشکر از اقدامات دفتر نظارت و بازرسی استان و شهرستان کرمان اعلام نمود؛ سپاه پاسداران و شورای نگهبان دو نهاد برخواسته از انقلاب اسلامی هستند و قطعاً با همکاری و هماهنگی و هم افزایی و وحدت رویه در راستای افزایش اقتدار تحت فرماندهی فرمانده معظّم کل قوا تلاش خواهند کرد.

ضمن در این دیدار افشاری پور و عرب رئیس دفتر شهرستان کرمان و همچنین کارشناس دفتر نظارت استان کرمان رضایی را همراهی نمودند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار