سرهنگ پاداش گفت: در مناطق صعب العبور عشایری استان کرمان، تیم سیار و گرو‌ه های بسیجی، کار واکسیناسون کرونای عشایر را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حجت الله  پاداش، جانشین تخصصی بسبج اقشار سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه، بسیج و مراکز بهداشت و درمان، واکسیناسیون عشایر استان کرمان در حال انجام است و تاکنون ۵۰ درصد عشایر استان کرمان و ۹۰ درصد عشایر شهرستان بم  در رده سنی  بالای ۱۸ سال علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

او افزود: در مناطق صعب العبور عشایری که عشایر نمی توانند برای واکسن خود به شهرستان مراجعه کنند نیز تیم  سیار و گرو‌ه های بسیجی کار واکسیناسون کرونای عشایر را انجام می دهند.

سرهنگ پاداش با بیان اینکه در مناطق عشایری استان کرمان، ۲۰۰ تیم بسیجی برای واکسیناسیون عشایر همکاری می کنند و کار واکسیناسیون تمام عشایر بالای ۱۸ سال را انجام‌می دهند، تصریح کرد:  در شهرستان بم با حضور ۳ گروه و تیم سیار بسیجی تاکنون ۹۰ درصد عشایر بالای ۱۸ سال در بم واکسینه شده اند.

او تاکید کرد:  امیدواریم در طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون عشایر را تا آخر به خوبی انجام دهیم.

مجتبی مشکی،  رییس شبکه بهداشت بم نیز گفت: در شهرستان بم، ۶۷ مرکز برای تزریق واکسن علیه کرونا راه اندازی شده است و تاکنون در  ۷۹/۵ درصد افراد بالای ۴۰ سال  علیه کرونا در بم  واکسینه شده اند.

او  با بیان اینکه در مناطق عشایری و صعب العبور بم با همکاری سپاه و بسیج ،۹۰ درصد عشایر بم علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و دُز اول واکسن خود را دریافت کرده اند، افزود:  تاکنون در شهرستان بم برای بیش از هزار نفر از عشایر، واکسیناسیون کرونا انجام شده است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار