مسابقه عکاسی موبایلی «شور و شعور حسینی» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل، همزمان با اربعین حسینی اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل با عنوان "شور و شعور حسینی" را نموده است.

محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: مراسمات عزاداری، تکایا و دسته جات عزاداری، نذر و نیاز‌های مردمی، مجالس احیای امر اهل بیت علیه السلام، فعالیت‌های کادر درمان در مراسمات و عزاداری‌های محرم و صفر، کودکان و محرم و صفر، زنان و محرم و صفر و هرگونه نماد، سمبل و سنت‌های مردمی در ماه‌های محرم و صفر از محورهای این مسابقه است.

اسماعیلی افزود: این مسابقه برای مخاطبین تمامی گروه‌های سنی برگزار می‌گردد و هر یک از شرکت کنندگان می‌توانند حداکثر با ۵ اثردر این مسابقه شرکت کند.

او اضافه کرد: جوایزی برای نفرات اول تا سوم به ترتیب یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ، یک میلیون تومان و ۸۰۰ هزار تومان و به ۱۰ اثر شایسته تقدیر به انتخاب هیات داوران هدیه نقدی به ارزش ۳۰۰ هزار  تومان اهدا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در ادامه گفت: علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر از فراخوان و نحوه ارسال آثار به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین به آدرس ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار