به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف افزایش تعامل و همکاری بین سازمان‌ها و دستگاه‌های فعال در مدیریت بحران جاده‌ای، هلال احمر تربت جام مانور امداد و نجات جاده‌ای را با هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان و حضور معاون فرماندار عملیاتی نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید شیری رئیس جمعیت هلال احمر تربت جام گفت: این مانور با هدف حفظ آمادگی و افزایش سرعت عمل، تحکیم و حفظ انسجام اداره‌های عضو ستاد حوادث و کسب آمادگی در برخورد با حوادث جاده‌ای برگزار شد.

او افزود: این مانور در کیلومتر ٢٠ محور تربت جام به صالح آباد، حوالی روستای چشمه گل انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت جام ادامه داد: در این مانور تیم‌هایی از نیروی انتظامی، پلیس راه، اورژانس، آتش نشانی، بسیج، راهداری، دهیار و تعدادی از اهالی روستای چشمه گل در کنار تیم‌های امداد و نجات هلال احمر حضور داشتند و براساس سناریو مانور اقدام به انجام عملیات امداد رسانی نمودند.


بیشتر بخوانید


شیری بیان کرد: در سناریو این مانور برخورد دو خودروی سواری و مسدود شدن مسیر تردد پیش بینی شده بود که در اثر شدت حادثه پنج نفر مصدوم بدحال و یک نفر فوتی در صحنه مانور جانمایی شده بودند.

او تصریح کرد: فراخوان نیرو‌های امدادی و عمل کننده براساس حوادث واقعی و با تماس تلفنی ١١٠ صورت پذیرفت و تمام دستگاه‌ها در صحنه حاضر شدند و با استفاده از آخرین یافته‌ها و تجهیزات و امکانات کار امداد رسانی را انجام دادند و در نهایت عوامل حاضر در صحنه توسط دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان و معاون فرماندار به صورت کامل مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.