مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پیامی روز جهانی بهداشت محیط را به تمامی تلاش گران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد به مناسبت ۴ مهر ماه روز جهانی بهداشت محیط پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ سپتامبر برابر با چهارم مهرماه روز جهانی بهداشت محیط همواره یادآور تلاش‌های بی منت و شبانه روزی خدمتگزاران این عرصه در نظام سلامت است که سختی‌های فراوان این حرفه را بجان خریده و برای توسعه سلامت در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

موضوع حفظ و اعتلای سلامت جامعه از آن دسته مسائلی است که اهمیت آن بر کسی پوشیده نبوده و نقش موثر مهندسی بهداشت محیط در این راستا پیام آور سلامتی برای مردم شریف شهرستان مهاباد است.

یقیناً در عرصه مبارزه با بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه؛ همکاران تلاشگر بهداشت محیط در راه خدمت به مردم شریف شهرستان و حفظ سلامت آنان، نقشی محوری و تاثیرگذار خواهد بود.

اینجانب صمیمانه این روز را به تمامی همکاران خدوم بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به ویژه شهرستان مهاباد تبریک عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان برای شما و خانواده معززتان سلامتی، بهروزی و دوام توفیقات را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.