مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد فرا رسیدن روز بهورز را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد به مناسبت فرا رسیدن روز بهورز پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ شهریور فرخنده روز بهورز بهانه‌ای است تا قدردان زحمات شیر زنان و غیور مردانی باشیم که با وقف عمر و توان خود؛ برای سلامت مردم نقش آفرینی می‌کنند و دلسوزانه سلامت دیگران را بر خود تکلیف می‌دانند.

روز بهورز، روز پاسداشت خدمات ارزنده، موثر و جهادگونه قشر پرتلاش و سربازان خط مقدم سلامت است. بدون‌شک بهورزان نقشی موثر و پررنگ در توسعۀ سلامت و حفاظت از جان مردم در دورترین نقاط را دارند و اقدامات ارزندۀ آن‌ها شایسته والاترین تقدیرهاست. بهورزان از گذشته تاکنون همواره به‌عنوان قشری پرانگیزه و خدوم شناخته شده و امروز نیز در مواجهه با بحران کرونا جهادگونه وارد میدان شده‌اند. حوزۀ سلامت همواره وام‌دار تلاش‌های ارزشمند بهورزان گرانقدر بوده و این سربازان پرتلاش در راه توسعۀ سلامت از جان خود نیز گذشته‌اند که ارزش معنوی کار آن‌ها را بیش از هر زمان نمایان می‌سازد.

اینجانب فرارسیدن ۱۲ شهریور را به همه "بهورزان" خط مقدم عرصه سلامت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال، با ایمان قوی و فکری روشن و با بهره‌گیری ازهمت والای خود در انجام این رسالت خطیر در جاده پرپیچ و خم نبرد با بیماری‌ها همچنان از پیشتازان این عرصه باشید.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.