سرهنگ مجید یگانه پور از کشف یک انبار با ۳۶ تن و ۸۷۷ کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز در روستای گراتی به ارزش بیش از دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ مجید یگانه پورفرمانده انتظامی اسفراین  گفت: در راستای برخورد و مبارزه با برداشت غیرمجاز از معادن و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک انبار در روستای "گراتی" مقادیر زیادی سنگ معدن غیرمجاز دپو گردیده، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


او  با اشاره به اینکه مأموران پاسگاه انتظامی "عباس‌آباد" با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی انبار مذکور در روستای گراتی شدند، افزود: با تلاش صورت گرفته مقدار ۳۶ تن و ۸۷۷ کیلوگرم سنگ معدن غیرمجاز به صورت بلاصاحب کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه این مقدار سنگ بلاصاحب در انباری در اطراف روستا رهاشده بود، تصریح کرد: مأموران بلافاصله پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و تحقیقات در این زمینه تا رسیدن به نتیجه ادامه دارد.

سرهنگ یگانه پور همچنین بابیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن کشف‌شده بیش از ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: در اجرای دستور مقام قضائی این مقدار سنگ معدن کشف‌شده به اداره صنعت و معدن شهرستان اسفراین تحویل داده شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.