مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: امسال مشترکان طرف تقاهم‌نامه با این شرکت، در فصل گرما و دوره پیک بار، حدود ۹۰ مگاوات به این شرکت در مدیریت مصرف برق کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: در مجموع امسال برای مدیریت بار و کاهش مصرف برق، ۶ هزار و ۹۹۹ تفاهم نامه با مشترکان برق استان در بخش‌های مختلف منعقد شد که ۹۰ درصد آن‌ها به تعهد خود در دوره پیک (۱۵ خرداد تا آخر شهریور) عمل کردند.

لهونیان اضافه کرد: از این تعداد تفاهم‌نامه، پنج هزار و ۹۲۲ مورد آن مربوط به مشترکان بخش کشاورزی، ۴۳۹ فقره بخش صنعت، ۳۸۰ مورد بخش اداری و سی‌ان‌جی، ۱۱۶ مورد بخش تجاری و ۱۴۱ مورد نیز مولد‌های خودتامین بود.

او با اشاره به اینکه ۱۰ درصد مشترکان طرف قرارداد به تعهد خود عمل نکردند، افزود: این شرکت به مشترکانی که بیشترین همکاری را برای مدیریت بار در دوره گرما و پیک مصرف داشته‌اند، پاداش در نظر خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان  یادآور شد: این دسته از مشترکان امسال مشمول دریافت پاداش خواهند شد و تا پایان آذر بسته‌های تشویقی آنان از طریق بستانکار کردن صورتحساب مصرفی آنان نهایی می‌شود ضمن اینکه سال گذشته نیز بیش از ۲۰ میلیارد ریال بسته تشویقی دوره مدیریت بار به مشترکان پرداخت شد.

لهونیان با بیان اینکه حدود ۲ هفته است که خاموشی در استان اعمال نمی‌شود، تاکید کرد: می‌توان گفت که دوره خاموشی‌ها پایان یافته است و غیر از مواردی مانند اصلاح و بهسازی شبکه، شاهد قطعی برق برنامه‌ریزی شده نخواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.