رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به تشریح عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز در این کلانشهر پرداخت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۲ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: آتش سوزی‌ها در ۲ باب مغازه تعمیرات کولر در منطقه بهارستان، بلوار آریا نبش خیابان خلیج فارس ۳ و خیابان کاشانه ۶ با موفقیت مهار شدند.

او افزود: عملیات‌های اطفاء حریق نیزار در جاده ساحلی غربی، دکه ساعت در میدان مالیات، مغازه تجاری در منطقه زرگان که به علت اتصال برق رخ داده بود، منزل مسکونی در منطقه گلستان، خیابان اسفند که به علت اتصال هود آشپزخانه به وقع پیوست، از دیگر عملیات‌های انجام شده مدت مذکور به شمار می‌روند.

قنبری به نجات یک سرنشین زن که در حادثه واژگونی یک دستگاه پژو پارس در مسیر اتوبان لشکر، دوربرگردان شیخ بها مصدوم شده بود اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان با ایمن سازی مصدوم را از داخل خودرو رها کرده و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، ضمن اینکه مهار آتش سوزی در مغازه تجاری در منطقه عین ۲ را انجام دادند.

این مقام مسئول مهار آتش سوزی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در خیابان اصلی لشکر به علت اتصال برق، پایه برق در فاز ۲ پادادشهر منازل جهاد و عملیات ایمن سازی در حادثه واژگونی خودرو در جاده ساحلی غربی زیر پل پنجم از را دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان عنوان رکرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به اعزام آتش نشانان به پارک در منطقه فرهنگیان یک جنب تالار اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان، نوجوان ۱۱ ساله را که بر روی فنس‌های پارک گیر کرده بود به پایین منتقل و میله فلزی که در پای وی گیر کرده بود را خارج کردند و او را به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، ضمن اینکه آتش نشانان در عملیات نجات کابین آسانسور مجتمع مسکونی در مناطق سپیدار و گلستان ۲ شهروند نجات پیدا کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار