سرپرست پلیس راهور استان کرمان در آستانه بازگشایی مدارس از تدابیر ویژه پلیس برای پیشگیری از سوانح رانندگی و ارتقای امنیت ترافیکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ امیر معین الدینی سرپرست پلیس راهور استان کرمان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: متاسفانه گاهی اوقات شاهد هستیم این آغاز زیبا با سهل انگاری و غفلت برخی خانواده‌ها و وقوع حوادث ترافیکی به خاطره‌ای تلخ تبدیل می‌شود.

او افزود: دانش آموزان، عابرین پیاده و کودکان با رعایت قوانین و مقررات و رعایت احتیاط هنگام عبور از عرض خیابان و استفاده از پل‌های هوایی می‌توانند از حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

او تصریح کرد: خانواده‌ها برای پیشگیری از حوادث ترافیکی دانش آموزان عزیز که همیاران همیشگی پلیس نیز هستند، می‌بایست نکات ساده، اما مهم نحوه عبور از خیابان و نحوه صحیح سوار و پیاده شدن از سرویس مدرسه را به آنان آموزش دهند.

سرهنگ معین الدینی اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان به ویژه سرعت مجاز و مطمئنه، رانندگی در بین خطوط، بستن کمربند ایمنی و استفاده از کلاه ایمنی برای راکبین موتورسیکلت و همچنین رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل هنگام عبور از محدوده مدارس در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار