مراسم بازگشایی مدارس فهرج با نواختن زنگ ایثار و مقاومت با حضور مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم بازگشایی مدارس فهرج با حضور حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه، امیر باقری زاده فرماندار و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

مجتبی شهمرادزاده مدیر آموزش و پرورش فهرج در این مراسم با اعلام اینکه کار واکسیناسیون فرهنگیان فهرج انجام شده است، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حساسیت خاصی در مدارس رعایت می‌شود.

او با بیان اینکه سلامت دانش آموزان، جامعه و آموزش برای ما بسیار مهم است، افزود: طی امسال بیشترین فعالیت ‍ آموزشی در مدارس روستایی و داخل مدارس کم جمعیت روستایی صورت می‌گیرد و آموزش به صورت آموزش مجازی و حضوری به صورت ترکیبی انجام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش فهرج افزود: در زمینه تجهیزات مدارس و تامین نیروی انسانی هیچ گونه مشکلی نداریم و برای اولین بار در بخش آموزش ۱۰ نیرو مازاد داریم و امسال در مقطع آموزش ابتدایی و بعضی از رشته‌های متوسطه نیروی مازاد داریم.

شهمرادزاده افزود: امروز دانش آموزان فهرج در ۴۰۰ کلاس درس سال تحصیلی را آغاز کردند.

حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه فهرج نیز با اشاره به اهمیت تزکیه و معنویت در زندگی انسان از دانش آموزان خواست، در کنار آموزش، معنویت خود را بالا ببرند و پیش از کسب علم برای کسب معنویت تلاش کنند.

امیر باقری زاده فرماندار فهرج هم گفت: آموزش و پرورش در بخش آموزش و شاخص‌ها موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

در این مراسم که با اجرای برنامه‌های فرهنگی همراه بود، ضمن نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت از خانواده‌های معظم فرهنگی و ایثار گر تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار