فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه شهدا جانشان را برای تأمین امنیت و آرامش دادند، گفت: دانش آموزان باید باعلم خود در صحنه مبارزه علمی پیروز شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سردار مجتبی فدافرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان امروز در مراسم افتتاحیه لشکر سایبری ققنوس به همراه رونمایی و تقدیر از مدال آوران لینک علمی پایا بسیج دانش آموزی با بیان اینکه راه‌اندازی یک کشور نیازمند جغرافیا، نیروی انسانی و حکومت است، گفت: علم دوام این کشور را تضمین می‌کند و از این رو رهبر معظم انقلاب بار‌ها و بار‌ها نسبت به تقویت بنیه علمی کشور تاکید داشته‌اند.

وی با بیان اینکه با تقویت بنیه‌های علمی دیگر درگیر تحریم‌ها نخواهد شد، افزود: تحریم‌ها، مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده، سوء مدیریت و عدم استفاده لازم از ظرفیت‌های داخلی از دلایل عقب ماندگی علمی در کشور است که باید برطرف شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه در روز‌های آغازین جنگ حتی امکان تولید سیم خاردار را هم نداشتیم، گفت: این در حالی است که به دلیل محدودیت‌ها در عملیات خیبر شهید حسن غازی، شهید تهرانی مقدم و شهید غلامرضا یزدانی و جانباز سید حبیب اعتصامی بمب عمل نکرده عراقی را آوردند، آن را باز کردند و جوری طراحی کردند که آن را بر علیه عراقی‌ها مورد استفاده قرار دادیم.

وی افزود: امروز در کشور موشک می‌سازیم و ماهواره را در آسمان رها می‌کنیم و این دستاورد جوانان و علم آن‌ها است.

سردار فدا با بیان اینکه در زمینه علمی باید به رتبه برتر خاورمیانه برسیم، اضافه کرد: از نظر فرهنگی نیز باید در کشور رشد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا جانشان را برای تأمین امنیت و آرامش دادند، افزود: دانش آموزان باید با دانش و علم خود و امکانات موجود در صحنه مبارزه علمی موفق و پیروز شوند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.