رئیس بسیج جامعه پزشکی همدان گفت:اگر روزانه ۲۰ هزار دز واکسن کرونا در استان همدان تزریق شود تا آبان ماه کل جمعیت دو دز واکسینه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  دکتر حمید بهرامی خو ؛رئیس بسیج جامعه پزشکی همدان گفت: با اجرای گام پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی برای شتاب دادن به روند واکسیناسیون در استان روزانه بین ۱۶ هزار تا ۲۰ هزار دز واکسن تزریق می‌شود.

او افزود: در استان همدان از  ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جامعه هدف بالای ۱۸ سال،  بیش از ۸۰۰ هزار دز واکسن در استان تزریق شده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی در استان از آذر پارسال اجرا شد و در قالب این طرح در گام ابتدایی غربالگری و شناسایی بیماران صورت گرفت بیان کرد: در گام بعدی تیم‌های حمایتی به بیماران و سالمندان خدمات نگه داری و حمایتی ارائه و اقلام موردنیاز آن‌ها را تهیه و در اختیارشان قرار می‌دادند.

بهرامی خو گفت: در گام سوم تیم‌های نظارتی با حضور در مراکز عمومی، دولتی و مجموعه‌ها در مورد عدم رعایت شیوه نامه‌های تذکر‌های لازم را می‌دادند و در صورت نیاز با همکاری دستگاه‌های قضایی اقدامات لازم انجام می‌شد.

او با تاکید بر اینکه در طرح شهید قاسم سلیمانی در برهه‌های مختلف و شکل‌های گوناگون داوطلبان و تیم‌های بسیجی و مردمی حضور داشتند یا دآور شد: در وضوع حمایتی ۴۱۷ تیم با هزار و ۴ عضو فعال بودند که در تأمین دارو‌های موردنیاز بیماران مبتلا، تأمین خدمات موردنیاز سالمندان در خانه، حمایت معیشتی، به مردم استان خدمات دهی می کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.