رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از آغاز واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان متولد ۱۳۸۵ به قبل در مراکز جامع خدمات سلامتی این شهرستان از امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد خیراندیش رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان بیان کرد: در ابتدا دانش آموزان پایه دوازدهم یعنی متولدین سال ۸۳ مشمول طرح واکسیناسیون بودند که متولدین سال ۸۴ و ۸۵ نیز اضافه شدند.

او با بیان اینکه به دانش آموزان واکسن سینوفارم تزریق می‌شود ادامه داد: والدین دانش آموزان می‌توانند نزدیکترین مرکز جامع خدمات سلامت به محل سکونت را برای تزریق واکسن کرونا انتخاب کنند.

رئیس مرکز بهداشت همدان اظهار داشت: ۲۰۰ تیم واکسیناسیون در این شهرستان فعال شده است و هم اینک علاوه بر هفت پایگاه تجمیعی، در ۲۰ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و ۱۸ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کار واکسیناسیون علیه کرونا در ساعت اداری صورت می‌گیرد.

خیراندیش ادامه داد: همچنین به منظور واکسینه شدن افراد شاغلی که در طول روز امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون را ندارند، شیفت شبانه مرکز تجمیعی تالار قرآن نیز راه اندازی شد و تیم‌های پزشکی از ساعت ۱۹ تا ۲۴ پذیرای مراجعه کنندگان هستند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.