معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: در هفته دفاع مقدس، ٢٣٢ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در حوزه قرارگاه شهید معمار جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سرهنگ علی اکبر جعفری در مراسم افتتاح  ٢٣٢ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در حوزه قرارگاه شهید معمار جنوب سیستان و بلوچستان که در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد اظهارداشت: این تعداد پروژه عمرانی و ‏محرومیت‌زدایی در حوزه سرزمینی قرارگاه عملیاتی "شهید معمار" در شهرستان‌های ایرانشهر دلگان، بنت، جلگه، بمپور، ‏قصرقند، سمسور و بزمان افتتاح شده است.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه ها ۶٠ میلیارد ریال هزینه شده بطوریکه ٣١٨ خانوار در نقاط دورافتاده و ‏محروم از این تعداد پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی بهره‌مند شدند.

معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: سپاه پاسداران تا کنون بیش‌از ١١ هزار و ٢٩۶ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در این استان اجرا کرده است.

وی افزود: تا پایان امسال  بیش‌از هفت هزار و ٩۶١ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در سطح سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گسترش یابد خیلی از مشکلات مردم بر طرف خواهد شد.

سردار محمد کرمی افزود: ارزش و جایگاه مردم بالاست و سپاه خدمت به مردم را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار