به زودی اینترنت پر سرعت در ۳ روستای باشت راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی امیری مدیرعامل شرکت مخابرات این استان گفت: در بازدیدی به همراه نماینده  مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برخی مشکلات مخابراتی در شهرستان باشت بررسی شد.

هادی امیری افزود: با توجه به نیاز روستاییان به استفاده از اینترنت و افزایش خدمات رفاهی و ارتباطی، راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در ۳ روستای آبدگاه، چاه تلخ و اسلام آباد غورک در شهرستان باشت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

امیری از تغییر مرکز اینترنت باشت به دیجیتال خبر داد و گفت: بزودی مشکلات آنتن دهی منطفه پیچاب باشت رفع و برای برخورداری روستای بخش مرکزی تا رودبال در این شهرستان این مناطق به فیبر نوری تجهیز می‌شوند.

ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت: با حضور جمعی از مدیران کل استان برخی از مشکلات و مطالبات مردم شهرستان باشت مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

ناصر حسینی پور با بیان اینکه مشکلات حوزه مخابرات باشت با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات استان بررسی شد افزود: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و نیاز دانش آموزان به اینترنت و آنتن دهی پایدار تلفن همراه ،مصوب شد نقاط کور تلفن همراه شناسایی و  آنتن دهی  این نقاط و همه روستا‌ها برقرار و همچنین برای بهبود وضعیت تلفن ثابت و اینترنت مرکز مخابرات شهرستان باشت هم دیجیتالی شود.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.