حسینی گفت: دولت و مسئولان جدید در دستگاه‌های مختلف، استین همت بالا زده و تمام توان خود را برای رفع بیکاری جوانان و گرانی به عنوان مهمترین دغدغه مردم، بکار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: دولتمردان آستین همت را بالا بزنند و با تمام توان و ظرفیت موجود، برای برطرف کردن مشکلات مردم به ویژه تورم و بیکاری جوانان گام بردارند.

حسینی مهمترین دغدغه مردم را در شرایط کنونی، بالا بودن تورم عنوان و اضافه کرد: انتظار داریم دولت با رفع این مشکل، آرامش و آسایش را برای اقشار مختلف فراهم کند، تا مردم شاهد معیشتی پایدار و به دور از دغدغه باشند.

او بر لزوم تلاش دولتمردان و دستگاه‌های مختلف جهت فراهم کردن ازدواج آسان برای جوانان تاکید کرد و گفت: امیدواریم دولت صادقانه و عاشقانه در راه خدمت به ملت گام بردارد و شاهد اختلاس و خیانت در دستگاه‌ها نباشیم.

امام جمعه موقت سنندج ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به مردم و نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: دشمنان دین و قرآن، در سال ۱۳۵۹، بر علیه نظام و ملت ایران متحد شدند و با تمام توان برای نابودی انقلاب اسلامی تلاش کردند، اما اتحاد و دفاع جانانه مردم مانع از تحقق این توطئه شد.

حسینی یادآور شد: مردم ایران اسلامی از هر قشر و سن و سالی، صادقانه و از روی دلسوزی به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و همراه با ایثارگری و فداکاری نیرو‌های مسلح، دشمن بعثی و حامیان آن را شکست دادند و اکنون شاهد ایرانی پیشرفته و امنیتی پایدار هستیم.

او در بخش دیگری از خطبه‌ها لازمه سعادت در دنیا و اخرت را پیروی از آموزه‌های دینی عنوان کرد و افزود: کسانی که دوست دارند مورد تایید خداوند و رسول‌الله قرار گیرند و از غفلت و گمراهی دور باشند، باید قرآن قرائت کنند و امر قرآن را بجا بیاورند، چراکه تنها راه سعادت، حرکت در مسیر آموزه‌های قرآنی است.

امام جمعه موقت سنندج از نمازگزاران خواست فرزندانشان را بیش از پیش با قرآن کریم مانوس کنند و ادامه داد: ما به عنوان انسان مسلمان، باید قرآن را بر زندگی، معاملات روزمره و تمام امور خود حاکم کنیم که در اینصورت از گناه و گمراهی مصون خواهیم بود.

نماز جمعه سنندج هر هفته در مسجد دارالحسان سنندج که در ضلع شمالی خیابان امام خمینی (ره) واقع شده، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.