قاضی زاده هاشمی گفت: تحول ساختاری، رسیدگی به همه مأموریت‌های قانونی از اهداف و برنامه‌های مهم بنیاد شهید در دوره جدید است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی‌زاده هاشمی  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شهرستان بهارستان سفر کرد.

وی در ابتدای این سفر با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان ضمن ادای احترام با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل شهید مدافع حرم «شهید سید محمد حسینی» حضور یافت و با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم را ادامه‌دهندگان مسیر شهدای هشت سال دفاع مقدس برشمرد و از خانواده شهدای مدافع حرم به خاطر تربیت فرزندانی ولایی و در مکتب اهل بیت (ع) تشکر کرد.

معاون رئیس جمهور در ادامه در دیدار با جانباز هشت سال دفاع مقدس «عزت الله نفریه» اظهار کرد: جانبازان با نثار سلامتی و هدیه کردن بخشی از بدن خود در راه اسلام و تمامیت ارضی کشور حماسه‌ها ساختند و خدمت به این جامعه معزز از وظایف ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 قاضی‌زاده با حضور در منزل شهید مدافع سلامت «قدرت تقی زاده» گفت: عرصه جهاد مدافعان سلامت نیز در امتداد بروز و ظهور فرهنگ ایثار و شهادت است. پس از دوران دفاع مقدس همچنان در‌های شهادت در کشورمان باز ماند و در مسیر دفاع از حرم و دفاع از سلامت، افراد برگزیده و برجسته‌ای به شهادت رسیدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان این سفر با حضور در یادمان شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

 امیر حسین قاضی‌زاده درباره این سفر اظهار کرد: به عنوان خادم خانواده معظم شهدا به دنبال کاستن فاصله میان مدیران بنیاد و جامعه هدف هستیم و این رویه باید ادامه یافته و تقویت شود.

وی افزود: در شروع کار برای روشن شدن سطح و عمق خدمات به جامعه ایثارگری و مشکلات آنان ضروری است در محیط زندگی این عزیزان حضور یافته و کسب اطلاع دقیقی از وضعیت داشته باشیم. روز گذشته در استان البرز به حضور خانواده معظم شهدا رفتیم و امروز در شهرستان بهارستان میهمان این عزیزان هستیم و ان‌شاءالله در سراسر کشور به دیدار خانواده معظم شهدا خواهیم رفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان «تحول ساختاری»، «رسیدگی به همه مأموریت‌های قانونی»، «تربیت و کادر سازی» و «توجه به امور فرهنگی» را از اهداف و برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره جدید برشمرد.
لازم به ذکر است در این سفر مهدی پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی، عبدالله مرتضوی مدیرکل شهرستان‌های استان تهران و هادی تمهیدی فرماندار شهرستان بهارستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی کردند.


بیشتر بخوانید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار