معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: زائران اربعین حسینی از مراجعه به مرز خسروی خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: بر اساس اعلام دولت عراق مرز‌های چهارگانه ایران به سمت این کشور مسدود و هیچ زائری به صورت زمینی نمی‌تواند برای مراسم اربعین سفر کند.

او  افزود: برای مراسم اربعین حسینی سهمیه‌های محدودی به کشور اختصاص پیدا کرده است که آن هم زائران باید از طریق مسیر هوایی به عراق سفر کنند و هیچ سفری به صورت زمینی انجام نخواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: از عموم شهروندان کرمانشاهی و هموطنان تقاضا داریم با توجه به محدودیت‌های اعمال شده برای سفر به عراق و بسته بودن مرز‌ها از جمله مرز خسروی از مراجعه به آن‌ها خودداری کنند.

آمویی بیان کرد: از آن جایی که در هیچ شرایطی امکان سفر از طریق زمینی به عراق جهت شرکت در مراسم اربعین وجود ندارد در صورت مراجعه مردم این افراد بازگردانده خواهند شد.

او با قدردانی از همکاری عموم مردم و زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای خودداری از مراجعه به مرز خسروی، ابراز امیدواری کرد با بهبود وضعیت در سال آینده شاهد میزبانی کرمانشاه از زوار کربلا برای شرکت در مراسم اربعین باشیم.

انتهای پیام/ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.