در حالی که دیروز تعداد بیماران بستری در بخش‎‌های کرونایی بیمارستان‌های بوشهر ۲۰۵ نفر اعلام شده بود امروز تعداد این بیماران با کاهش ۱۹ درصدی به ۱۶۶ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: اکنون ۱۶۶ بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که ۷ نفرشان به طور قطع به کرونا مبتلا هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه دوره درمان خود را سپری می‌کنند، عنوان کرد: ۱۰ نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

کشمیری قربانیان جدید کرونا را در بوشهر۲ نفر اعلام کرد و ادامه داد: امروز مردی ۶۲ ساله باسابقه بیماری سرطان لنفوم و دیابت بالا و مردی ۴۰ ساله بدون بیماری زمینه‌ای فوت شده‌اند که تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده است.

به گفته او، در شبانه‌روز گذشته ۶۴ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۴۲ نفر به طور قطع به کرونا مبتلا بودند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۵ هزار و ۳۳۵ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌اند و هزار و ۹۴۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.